ZP.271.22.2021.MS Dostawa sprzętu w ramach projektu "E-usługi dla e-kultury w gminach Karczew i Wiązowna"- dwie Części
Przedmiotowe zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej II „Wzrost e-potencjału Mazowsza”, Działania 2. 1 E-usługi, Poddziałania 2. 1. 2 E-usługi dla Mazowsza w ramach ZIT, typ projektów: Informatyzacja administracji publicznej oraz instytucji i zasobów kultury na terenie Warszawskiego Obszaru Funkcjonalnego.
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania z 27 stycznia 2022 r. - dotyczy Części II zamówienia
Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej z 27 stycznia 2022 r. - dotyczy Części I zamówienia;
Informacja z otwarcia ofert z 18 stycznia 2022 r. – dotyczy Części I i II zamówienia
Informacja o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia – dotyczy Części I i II zamówienia
Termin składania ofert do: 18 stycznia 2022 r. do godziny 12:30
Zmiana treści SWZ – pismo z 13 stycznia 2022 r.
Wyjaśnienie i zmiana treści SWZ – pismo z 12 stycznia 2022 r.
Wyjaśnienie i zmiana treści SWZ – pismo z 11 stycznia 2022 r.
Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/;
Cały proces szyfrowania ma miejsce na stronie miniPortal.uzp.gov.pl;
Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla Wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania.
Link do postępowania zarejestrowanego na miniPortalu:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/9ce719e4-2fd0-4e91-b44a-d1cd52bbe094
Identyfikator postępowania z miniPortalu:
9ce719e4-2fd0-4e91-b44a-d1cd52bbe094
Termin otwarcia ofert: 18 stycznia 2022 r. godzina 13:30
Otwarcie ofert następuje poprzez użycie mechanizmu do odszyfrowania ofert dostępnego po zalogowaniu w zakładce Deszyfrowanie na miniPortalu i następuje poprzez wskazanie pliku do odszyfrowania.
Numer referencyjny: ZP.271.22.2021.MS
Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ)
Pozostałe dokumenty postępowania do pobrania:
Załączniki do SWZ zgodnie z punktem 39:
Załączniki do SWZ od Nr: 1 do Nr 14 _ zip
Załącznik Nr 1.1 – Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) – dotyczy Części I zamówienia;
Załącznik Nr 1.2 – Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) – dotyczy Części II zamówienia;
Załącznik Nr 2.1 – Istotne Postanowienia Umowy (IPU) – dotyczy Części I zamówienia;
Załącznik Nr 2.2 – Istotne Postanowienia Umowy (IPU) – dotyczy Części II zamówienia;
Załącznik Nr 3.1 – wzór Formularza Ofertowego – dotyczy Części I zamówienia;
Załącznik Nr 3.2 – wzór Formularza Ofertowego – dotyczy Części II zamówienia;
Załącznik Nr 4 – wzór oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia;
Załącznik Nr 4a – wzór oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia;
Załącznik Nr 5 – wzór oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;
Załącznik Nr 5a – wzór oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;
Załącznik Nr 6 – wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej;
Załącznik Nr 7 – wzór wykazu dostaw;
Załącznik Nr 8.1 – wzór Formularza Cenowego - kalkulacja ceny oferty – dotyczy Części I zamówienia;
Załącznik Nr 8.2 – wzór Formularza Cenowego - kalkulacja ceny oferty – dotyczy Części II zamówienia;
Załącznik Nr 9 – wzór zobowiązania do oddania zasobów;
Załącznik Nr 11 – Identyfikator Postępowania generowany przez miniPortal (ID Postępowania);
Załącznik Nr 12 – wzór oświadczenie Wykonawcy dot. aktualności informacji;
Załącznik Nr 12a – wzór oświadczenie Podmiotu udostępniającego zasoby dot. aktualności informacji;
Załącznik Nr 14 – Umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych.