Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+7
Przejdź do menu bocznego Alt+8
Przejdź do mapy serwisu Alt+9
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Urząd Miejski w Karczewie
Menu góra
Strona startowa Oświadczenia majątkowe Oświadczenia majątkowe - podstawowe informacje i formularze
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Oświadczenia majątkowe - podstawowe informacje i formularze, bieżące, menu 590 - BIP - Urząd Miejski w Karczewie”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Oświadczenia majątkowe - podstawowe informacje i formularze

Oświadczenia majątkowe - podstawowe informacje i formularze

Oświadczenia majątkowe - podstawowe informacje i formularze

 

Obowiązek składania oświadczeń majątkowych wynika z art. 24h ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym.

Zgodnie z powołanym przepisem oświadczenia o swoim stanie majątkowym na ręce Burmistrza składają:

  1. zastępca burmistrza;
  2. sekretarz gminy;
  3. skarbnik gminy;
  4. kierownicy jednostek organizacyjnych gminy;
  5. osoby zarządzające i członkowie organu zarządzającego gminną osobą prawną;
  6. osoby wydające decyzje administracyjne w imieniu burmistrza.

Terminem do złożenia oświadczenia majątkowego jest dzień 30 kwietnia każdego roku wg stanu na dzień 31 grudnia roku ubiegłego – tzw. oświadczenie roczne.

Ponadto obowiązek składania oświadczeń majątkowych powstaje w terminie:

  • 30 dni od dnia powołania na stanowisko lub zatrudnienia – tzw. pierwsze oświadczenie;
  • w dniu odwołania ze stanowiska lub rozwiązania umowy o pracę – tzw. ostatnie oświadczenie;

Oświadczenie majątkowe należy składać, w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach,  na formularzu wg wzoru określonego w Obwieszczeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 9 października 2017 r w sprawie określenia wzorów formularzy oświadczeń majątkowych wójta, zastępcy wójta, sekretarza, skarbnika, kierownika jednostki organizacyjnej gminy, osoby zarządzającej i członka organu zarządzającego gminną osobą prawną oraz osoby wydającej decyzje administracyjne w imieniu wójta (Dz. U. z 2017 r. poz. 2020).

Do oświadczenia majątkowego należy dołączyć kopię zeznania o wysokości dochodu za poprzedni rok podatkowy (PIT) wraz z jego ewentualną korektą.

Do pierwszego oświadczenia osoby zobowiązane dołączają informację o sposobie i terminie zaprzestania prowadzenia działalności gospodarczej, jeżeli taką prowadziły przed dniem powołania lub zatrudnienia.

Załączniki do pobrania

Formularz oświadczenia majątkowego.docx

Formularz oświadczenia majątkowego.pdf

Klauzula informacyjna

Zarządzenie Burmistrza Karczewa nr 45/2022

Metryka

data wytworzenia
2022-04-05
data udostępnienia
2022-04-05
sporządzone przez
opublikowane przez
Szczeplik Joanna
ilość odwiedzin
404
zmiany w dokumencie
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.